אימון מנהלים לעובדים מרוצים – הנעת עובדים
פרקטיקות יישומיות שעושות עובדים מרוצים ומחויבים
שביעות רצון העובד הינה גורם מפתח בבניית מחויבותו, הזדהות ומוכנותו לתרום מיכולותיו לארגון לאורך זמן.
לגרום לעובד להיות מרוצה היא שאלה שמעסיקה מנהלים רבים. כיצד עושים את זה ?
אימון מנהלים לעובדים מרוצים ייתן את התשובה. האימון הוא חלק משמעותי בתהליכי הדרכות בארגונים.
הנושאים שתלמד ותתרגל באימון:
- מה באמת העובדים רוצים ? הצצה אל הדברים שחשובים לעובדים.
- האם מנהלים רוצים מה שעובדים רוצים ? פערים וחבורים.
- מודלים להנאה והנעה מתמשכים של עובדים.
- פרקטיקות יישומיות לעשיית עובדים מרוצים.
- "חוזה פסיכולוגי" ויחסי עבודה – יחסי גומלין ובניית שותפויות עם עובדים.
- תקשורת אחרת – מצבורים לעובדים מרוצים.
אימון מנהלים לעובדים מרוצים - מה יצא לך מהאימון ?
- תרכוש ידע והבנה של גורמי ההנאה וההנעה המרכזיים שיוצרים עובדים מרוצים.
- תרכוש כלים ופרקטיקות לשיפור והשגת שביעות הרצון של עובדיך.
- תתרגל ותלמד להתמודד, להניע ו"לשנות ראש" של עובדים לא מרוצים.
אוכלוסיית יעד: אימון מנהלים בכל הדרגים.
הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר, לתיאום פגישת יעוץ בלי התחיבות מצידכם, ולהזמנת הרצאת היכרות חינם.
צוות המומחים ממגוון רחב של מקצועות: יועצים ארגוניים, מנתחים אסטרטגיים, מנחי קבוצות, יועצים לאיכות, יועצי שיווק, מהנדסי תעשייה וניהול ומאמנים עסקיים.